Vår julafton

Skriv inläggstext 

Julafton 2016 har passerat.. denna julafton firades med min älskade familj hos min bror innan vi på juldagen tog bilen till Henkes familj i Lidköping.. 



Uppesittarkväll den 23e ❤
Slog in barbapappa. Och några fler klappar..
Eftersom vi köpt ny tv (vår julklapp till varandra) har vi tv i sovrummet nu. Det var bästa klappen. Frukost i sängen! Lat lördag! ❤
På plats i mitt barndomshem med familjen. Granen står där den alltid stått ❤
Årets julkort! 😍
Farmor var med! ❤
Fick spontanbesök av lilla My! Känt henne hela livet och älskar ihjäl henne. Världsbäst.
Blev mätt.
Klassiskt.
Henrik (och Lina som fick samma) fick årets finaste julklapp av min storebror ovch hans fru, blev ett par tårar ❤
Mitt gudbarn! ❤❤❤
Älsklingarna och en tant i mitten.
En man och en mamma. Älskar dom två så mycket.
Han ❤
Gav farmor en ny kofta. Hon blev glad!!
Tomten försökte smita från sitt uppdrag genom att skicka sms om köer.. men tjejerna ville gärna vänta på honom.. 😂❤

Tack familjen för en mysig dag och kväll! Ni är bäst ❤