Att hålla sig sysselsatt
Idag lurade vi ut mamma & Lotta till Lidingö för långpromenad vid långängens gård.. Ett par sköna kilometer innan det kom snöblandat regn.. 


Har mått bra idag, enda som skrämt mig är att mina tabletter som man ska ta för att 'hjälpa embryot att fästa och stanna kvar' tog slut igår. Det kändes konstigt eftersom jag inte fått göra sjukhusets test än.. Och det är inte direkt öppet på söndagar så jag kunde inte ringa och fråga.. Så jag hoppas att tre st tabletter om dagen i 14 dagar räcker.. För det var det enda jag fick utskrivet :) nåväl. Ingen idé att skrämma upp sig i onödan. Tisdag närmar sig. Hoppet lever. Så länge min mens inte kommer tänker jag tro att det finns en chans. Dumt? Kanske. Men när den kommer är det definitivt negativt.. 

Nu ska jag rulla lite 
chokladbollar till min man! 


Puss