Tjuvtest.
Inget plus i sikte.. Vet inte, men det släckte hoppet lite. 
Det är bara tre dagar till sjukhusets test. Hcg-värdet höjs iofs mycket för varje dag och vissa kvinnor är lite långsammare. 

Men alla symptom är borta, jag känner mig bara sjukt svullen av medicinen. Hade ett klassiskt Christinaharpms-utbrott i förrgår också.. 
Det får mig också att känna att allt är som vanligt i kroppen.. Ingen liten future baby Lindström bor där. 



Trodde jag skulle bli mer ledsen över minus idag. Men jag var nog så pass förberedd att det såklart känns tråkigt men det är ingen katastrof. Jag gråter. Men inte så mycket som jag trodde. Det här med ivf är så sjukt mycket jobbigare än jag trott. Toppar och dalar. Ovisshet. Försöka leva som vanligt. Oroa sig för allt. Ingen super rolig historia.. 

Men. Jag tänker såhär.. 
Vi hade bara ett ägg. Att vi ens kom så långt som till insättning får vi ta med oss.. Nästa gång kommer dom nog inte fega med medicinen på mig.. Vilket kanske ger andra resultat!

Nåväl. Hoppet lever trots allt. På tisdag vet vi 100 procent. 

Trevlig helg! 

/ En lite deppig ina ❤️