Jag ville inte bli bitter. Men jag är nog det.
Ännu ett minus. Ännu ett misslyckat försök. Jag kan inte beskriva min sorg. Det är en sorg. Och just nu är ingenting kul. Allt är bara jobbigt. Att det snart är semester är jobbigt. Att fylla år ska inte ens bli kul. Jag älskar att fylla år. I år är det ju dessutom en födelsedag att fira. Men jag vill inte. Jag vill ingenting. Tårarna bränner bakom ögonlocken hela tiden. 

Jag ser att ni ringer. Att ni vill prata. Jag orkar inte. Jag mår för dåligt. Helgen var bra på många sätt. Jag tvingades vara bland folk. Även om jag kanske helst velat vara hemma. Att det var min familj runt mig var nog bra. Jag älskar dom. 

Men nu är helgen över. Jobbet kallar. Jag orkar inte prata med folk. Håller mig för mig själv. Känner mig som en grå mus. Orkar ingenting. 

Fy fan vad livet är orättvist.