Ett andra försök åt pipsvängen.
Jag vet inte hur man börjar detta. Men igår morse upptäckte jag ljust ljust rosa blod på pappret när jag varit på toaletten. En rätt nedstämd dag följde. Jag jobbade fram till lunch sen tog vi katten under armen och åkte till Lidköping, vi ska vara här hela helgen och fira påsk.. 
När vi kom fram hade jag mer bruna flytningar än rosa. Google. 'Så länge flytningarna är bruna är det ingen fara' 

Fick med mig Henrik till Apoteket för att köpa test så jag kunde tjuvtesta imorse. 

Men redan inatt insåg jag att det var slut. Gick upp på toa och möttes av en lite slemmig, glansig, ganska stor blodklump. Jag förstod där och då att det inte kommer bli ngt av detta försök heller. Men jag tog testet imorse ändå, litet hopp om mirakel fanns väl ändå.. Men det försvann lika fort som 'inte gravid' dök upp i rutan. 


Nedstämd. Det är nog ett bra ord för att förklara mina känslor nu. Jag frågade Henrik igår hur mycket mer prövningar vi ska behöva gå genom. Jag känner mig helt slut. 
Nu får jag deppa ett tag. Sen är det upp på hästen igen. Hur slitsamt det än må vara. 

Glad påsk på er! Tack alla ni som peppar, det betyder mer än ni anar. ❤️😢