Påskdagen 2016
Började morgonen med att testa med sjukhusets sticka. Som var sönder. Så det gick inte så bra. Får ringa imorgon och fråga vad jag ska göra istället. Blöder fortfarande som ett vattenfall och känner mig klen. Glad att det varit påsk och jag har kunnat ta det lugnt/inte jobbat.. 

Vidare igår tog vi en blåsig promenad ut på Hindens rev här i Lidköping. Bortsett från blåsten var detsuperhärligt att komma ut och promenera.. 
Längst ut. 
Mitt allt. 
Så himla fint. 
Mr. Lekstuga 

På kvällen var vi bjudna hem till våra vänner D&K på hemmagjord pizza och bingolottospel.. Henke lyckades få bingo! 100kr. Helt otroligt ;) 
Vi satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord.. Fantastiskt mysig kväll! 

Idag ska vi åka hemåt. Jag har bett om att komma iväg tidigt så vi hinner landa hemma innan jobbet börjar imorgon.. En eftermiddag/kväll i soffan tillsammans med house of Cards. Och mitt påskägg. Det kan bli bra det! 

Vi hörs!