Fredag-Lördag med Tuva ❤️

Hej långhelg! 

Med tanke på att jag var bortrest över påsk känns den här helgen otroligt välkommen! Inga stora planer, träffa familjen och titta på sport/serier. Ganska bra plan om ni frågar mig. 

Igår fick jag äran att hämta Tuva på skolan efter jobbet.. Vi åkte till Täby c och kikade lite i butiker.. Jag gjorde lite nödvändiga inköp, gravid-strumpbyxor, långa linnen, två klänningar (på rea!) och sist men inte minst. En klänning till K & G's bröllop där jag ska vara tärna.. Inte helt lätt att gissa sig fram hur jag kommer se ut vecka 33.. Men Kajsa har hittat en klänning vi alla kan tänka oss och den finns i butik nu.. Får hoppas kroppen växer in i klänningen så det ser bra ut sista lördagen i augusti.. Just nu är den lite stor 🙈 

När shoppingen var avklarad var det dags för middag.. Tuva ville gärna äta på T.G.I.F, så det blev precis vad vi gjorde. Kändes som ett väldigt populärt ställe för familjer en fredagkväll.. Proppat med barn! 
Sen åkte vi hem och åt lite godis framför Let's Dance innan vi båda somnade.. ❤️ 

Imorse stekte jag pannkakor till frukost och nu får vi se var dagen tar oss.. 


Nöjd tjej
Hon ❤️
😋
"Jag tror ni kommer få en jättestor bebis med tanke på hur stor din mage är" 😂 Ja på kvällarna är den inte direkt liten.. 🙈
40% idag. Känns lika overkligt varje gång jag går in i appen och ser hur fort det går.. 28 dagar från 50% idag.. ⭐️
#1 - Kajsa

Va fina ni är du,Tuva och magen 😍 Hoppas klänningen blir bra❤️