Söndag fast nästan lördag

Godmorgon vecka 17! 



Älskar denna app ❤️

Nu börjar det helt enkelt bli läge att prata och sjunga för Pigge! Har hört så många säga att dom sjöng för magen och att dom sångerna gjorde bebisen lugn även utanför magen.. Låter väldigt mysigt! Ska se om Henke kan lära sig texten på ngn så vi sjunger samma 🙄😂❤️ 


Imorgon kommer maken äntligen hem, det går ingen nöd på dom på Skottland men jag saknar honom mycket nu. Två långhelger denna vår vi inte haft tillsammans. Känns konstigt :) 

Valborg idag! Ska fira med mina svägerskor i mitt gamla barndomshem. Mysigt! ❤️ 


Dom här två är med ikväll ❤️
Middag för en igår 😍

Nu börjar det bli dags att kliva upp ur sängen.. Det första jag måste göra är att dammsuga upp glaset min hungriga katt puttade ner inatt... 

Sen väntar lite tvätt och blomvård ✨