Långsamma dagar.

Jag skulle ljuga om jag sa att tiden går fort nu. (Även om den faktiskt gör det, redan torsdag?)

Det är långa dagar tills vårt första UL. Två veckor imorgon. Jag tror både Henke och jag är oroliga och vill ha lite positiva svar då, kunna andas lite lättare även om det är veckor kvar tills att v12 passeras även då. 

Jag läser mycket på nätet. Försöker låta bli men det är så enkelt att googla och när man väl hamnat på en sida klickar man sig vidare.. 
Känner mig ändå rätt lugn. Positivt tänkande. Inte överanalysera. 

Mamma ringde idag efter att ha läst inlägget igår. 'Med Calle (min storebror) kände jag ingenting innan vecka 8.. Så det finns tid för illamående än.. 😬❤ 

I övrigt händer inte så mycket just nu. 
Vi jobbar. Har börjat tömma skåpen hemma, allt för att slippa ha allt kvar sista veckan.. Längtar så till flytten! Känns overkligt än men det kommer bli så bra! :) 


Nackdelen med att börja packa tidigt är att man bor med flyttkartonger. Men det får vara så.. 

helgen om 2v blir bra. Först UL på fredagen, sen flytt lör-sön.. ❤ 

Fram tills dess är nog livet inte så händelserikt gissar jag. Men man kan inte ha kul jämt ✌🏼

#1 - Anonym

Förstår att dom där två veckorna känns långa när ni inte bara har en utan två roliga saker planerade!
Men som du säger, tiden går ju faktiskt fort egentligen. Snart är ni där!🙌

#2 - WWW.angusfoto.blogg.se

Hade inga symtom innan v 8 heller så det är heeelt normalt ! Kram

Svar: Tack! Kanske ska försöka njuta av att inte känna ngt helt enkelt 😬
Christina H Lindström

#3 - WWW.angusfoto.blogg.se

Hade inga symtom innan v 8 heller så det är heeelt normalt ! Kram

#4 - Minvagtillbarn.wordpress.com

Enligt min barnmorska så är man lika "safe" i vecka 8 om man ser ett hjärta ticka som om man väntar till vecka 12 (som vanliga gravida gör). Det är bara det att vi som gör IVF får se de lilla miraklet tidigare 😍

Svar: Det har jag också läst och hört! Hoppas hoppas! 😍
Christina H Lindström