Avbokad akupunktur.

Hade tid hos akupunktören idag, men var tvungen att ta hand om lite annat så jag fick avboka.. Det var viktigt att jag var med på det men det kändes dumt att missa akupunkturen också. Tankar som att det kanske var sista grejen som behövdes för att behålla embryot.. Jag fattar att det låter dumt. Men man blir dum i denna situation.. minst sagt.. :D 


Nu har det ju inte gått jätte lång tid sedan vi fick tillbaka embryot. Men helt ärligt. Akupunktur. Wow vad det hjälpt mig. Jag känner mig så lugn. Mer harmonisk. Det går väldigt långa perioder under dagarna då jag inte tänker på vad som (förhoppningsvis) händer i kroppen.. Det har inte riktigt varit så de tidigare gångerna vi fått tillbaka embryo.. Så jag ska försöka boka en ny tid i veckan.. det känns som att det är värt det.. För min harmoni om inte annat.. :D 


Det var ju strömavbrott i Solna idag. När klockan var 14.30 var den inte igång än så vi packade ihop, ringde min bror och bad att få hämta tjejerna i skolan.. Så mysigt!! 

❤❤❤

Händer inte så mycket denna vecka.. Det känns skönt men också dumt. Skulle ju behöva sysselsätta mig känns det som.. Men det blir bra! Haha. Är det akupunkturen som gör mig så harmonisk? Eller är det placebo? 



God natt!

#1 - Åsa

Jag håller tummarna för att det blir ett plus på stickan! Har läst din blogg ett tag men inte kommenterat förut. Jag blir nyfiken, vilken akupunktör går du till? Jag är också i ivf-svängen, försöker få till ett syskon, men det ser dystert ut eftersom jag är en "low responder".

Svar: Tack snälla för din kommentar! Jag går till ett ställe på Barnhusgatan, akupunktur.se är deras hemsida!
Dom är väldigt inriktade just på barn/ivf-grejen och det gör att jag känner mig trygg där :) Lycka till med allt och tack för att du läser <3
Christina H Lindström

#2 - Anonym

Tack! Där har jag också varit men bara en gång, kanske ska ge det en till chans!

Svar: Tredje gången vad HEMSK för mig, men efter det har det bara varit bra.. Tänker att det kanske tar lite tid innan det sätter fart.. :) Jag hann med 6 gånger innan jag fick tillbaka embryot :)
Christina H Lindström