10 juli.

2012 idag. 

Dagen mitt liv förändrades. 
Skrev på Twitter bara timmar innan han kom in i mitt liv att jag behövde en sommarflirt. Sen träffade jag Henrik. Det blev ingen sommarflirt. Det blev kärlek. Som blev samboskap. Äktenskap och om 3 månader. Föräldraskap. 

Tänk att vi varit vi två i 5 år nu. Det är mina bästa fem år utan tvekan. Trots dödsfall (pappa), cancer, ivf och allt annat som varit kämpigt. Det som gjort att vi klarat det är nog för att vi varit vi. Vi är två genom allt och det finns ingen annan än honom jag vill ha vid min sida när livet bråkar. Världens bästa människa. 

Jag retar ihjäl mig på honom ibland. Det ska jag inte sticka under stolen med. Men han är fortfarande den som får mig att fnittra, den jag saknar när han inte är nära och den jag älskar till månen och tillbaka. Min Henrik ❤️ 

Tack för dessa år älskling, härligt att vi har så många kvar! ⭐️ 


Första semesterresan. Tunisien 2012
Första midsommar ihop. En av oss var lite mer påverkad än den andra.. 🙄😂
Strömstad 2013
❤️
Gotland 2014 💙
Precis innan cancern visade sig..
Dagen innan första operationen 2014
Min kämpe 😍
10 oktober 2015
På bröllop 💙
I somras 😍
Mitt livs kärlek!
#1 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga bilder och grattis till era fem år!! :)

Svar: Tack snälla!
Christina H Lindström

#2 - Kajsa

Gu va fint 😭 Älskar er❤️

Svar: Och vi älskar dig ❤️
Christina H Lindström