Önska kostar ingenting.
Hej fredag och timmar kvar till semester! 
Har jobbat som en tok denna vecka och idag verkar alla redan ha gått på semester, det är väldigt lugnt på kontoret och i mailinkorgen. 
 
Jag är dock helt slut idag, vaknade strax innan 4 och tyckte det var tomt i sängen. 
Mycket riktigt. Mr Lindström hade fastnat vid datorn, så jag fick säga åt honom att gå och lägga sig.. Sen kunde jag såklart inte somna om. Standard nu för tiden, men desto jobbigare för mig :) 
 
Har roat mig under förmiddagen att sätta ihop små kollage med saker jag gärna inhandlar till Pigge. 
Mycket är sånt han inte kan använda på länge, annat är endast för mamma, men hey, som rubriken säger. Önska kostar ingenting! 
 
  • Ett babygym från Done by Deer.
  • Filtar i massor (jag får inte nog) bla från Newbie, Vinter & Bloom, Les Enfants. 
  • Babykudde, Panda Air 
  • Påslakanset, Garbo & Friends + Geggamoja
  • Diverse gosedjur, ju mjukare desto bättre. 
  • Babysitter från BabyBjörn 
  • Skötbädd från NG-baby med mörkgrått överdrag. 
 
  • Sophie the Giraffes, Baby Starter Kit 
  • Handdukar med huva, från Elodie Details 
  • Badtermometer till baljan
  • Småhanddukar från Summerville 
  • Badleksak, Oli & Carol 
 
  • Aktivitetsspiral till vagnen, Sophie the Giraffe 
  • Bitleksak, också från Sophie the Giraffe 
  • Sötaste dragleksaken från Kids Concept. 
  • Brio brandbil i trä 
  • Med två föräldrar som håller på olika lag får man (försöka) ha ett öppet sinne. 
  • Bitleksak i trä från Wooly Organic med sötaste prasselöronen. 
  • En liten "första bok om mig". 
  • Barnkammarboken i pixi-format 
  • "Pekboken för lite sportigare barn" (MÅSTE ha) 
  • En liten mjukisfotboll måste han ha, från Playgro 
  • Leksakskorg från Elodie Details. (finns så många fula, men denna var ju riktigt snygg!)
  • Träbil från Bajo

Jag gillar trä-leksaker kan vi konstatera och som sagt, mycket är nog mest för mamma (kanske lite pappa) men det är kul att tänka framåt och planera för vad som ska inhandlas. 
 
Men först tar vi semester, sen får vi börja boa hemma. Hurra älskling! (vet att du läser och inte längtar lika mycket som jag!) 
 
Ikväll packar vi bilen och styr mot Blidö, ryktet säger att vädret ska bli bättre nästa vecka. INGEN är gladare än jag, det är roligare att vara ledig när vädret är bra. 
 
Ha en fin fredag!