Slut

Är den här veckan slut snart? 


Ångesten i att vi bara klarat 2 dagar av 5 denna jobbvecka. En positiv sak är iaf att min närmsta kollega kommer tillbaka imorgon. Han har varit borta en vecka och min gravidhjärna behöver hans kloka hjärna nära för att funka 😆 

Nåväl. Inte allt för långt till 2v ledigt nu. Bara hålla ut :)

I söndags var vi ju på Blidö hela min familj, så mysigt! Tänkte ge er ett bildregn från den dagen :) 
Man får passa på att göra semester av helgen när man kan, då är det bra att ha Blidö ❤️ 

Vi spelade Bingo. Jag vann inte.
Lukas fick en cykel men Ville fick öppna massa småpresenter..
Självklart ska Henrik låna barnens saker..
Som sagt...
En ny linbana sitter uppe nu.. Blidö är rena paradiset för barnen..
Dom här två ❤️
Maja verkar inte märka att jag dansar :(
Mina Gullisar 💙
Gudfar⭐️
Vecka 26!
Magen har fortfarande inte fått färg.. 😂

Igår fick vi äran att leka med Maja efter jobbet, hon följde med oss hem. Superbra! För då fick hon testa lite av Pigges saker! Babynestet kommer bli en succé ⭐️ 

Vi tittade på fotboll, vilket Maja älskade. Det bor en Höglundare i den lilla ❤️ 


Full fokus
Helt tagen 😍⚽️
Vill äta upp henne!
Snart snart snart har vi en bebis hemma också. Vi längtar!

Nu ska jag försöka släppa jobbet tills imorgon och gå på bio med min man! Sommarvädret lyser ju med sin frånvaro.. Då får man gå inomhus och hitta på saker :) 


Hoppas ni som har semester njuter!