Söndag vecka 22.

Hej! 
Har ni en fin helg? Känns ganska okej med söndag idag, av 5 dagar nästa arbetsvecka ska vi jobba måndag och onsdag. Känns rätt överkomligt.. :D 

Idag har vi städat, hälsat på farmor, haft fikabesök ätit godaste hemmagjorda pizzan och tittat på film.. klockan har inte ens slagit 20! 



Att få lägga på salami som legat i frysen på pizzan... AH!! Så gott 👌🏼⭐️

Ny vecka idag, hur sjukt är det inte att vi redan är 22 veckor in i denna graviditet? DET GÅR SÅ FORT! ❤️ 

Bebisen växer och jag med den, känner mig stor nu men inser att jag är ganska liten om man jämför med hur stor jag kan komma att bli.. Får försöka njuta av kulan nu :) 

132 dagar kvar.. 👏🏼 (+- ett par dagar/veckor...)
😁
Henrik skrattade åt min mage, som inte sett solen på länge. Lite skillnad på överkroppen som fått sol.. 😂


Idag bokade vi Gotlandsfärjan! 23-30 juli ska vi tillbaka till ön tillsammans med favoritmänniskor! Samma hus där jag hade min möhippa för snart två år sedan. En av mina bästa platser på jorden. Det ska bli så härligt! Bäst av allt är att jag får fira min födelsedag där 🥂⭐️ Ska fundera ut vad jag vill hitta på den dagen för att maxa upplevelsen 😍 
Så nu är alla våra 3 semesterveckor uppbokade, eller en av dom är rätt öppen fortfarande men planen är att vara på landet.. 
När jag är tillbaka från semester är det augusti. Planen är att jobba september ut. Sen börjar min mammaledighet. Hur det känns? Otroligt märkligt! Men jag längtar! Ska tiden fortsätta gå såhär fort är vi snart där... ❤️

#1 - Anonym

Kan moster fira din födelsedag på plats, är på Gotland då 😉😘

Svar: Åh då får du komma och fika! 😍😘
Christina H Lindström