D-day.

Så. Fredag idag. 

I eftermiddag vet vi. Hjärtslag eller inte. 
Sov oroligt inatt, drömde otrevliga drömmar och vaknade väl inte på mitt bästa humör. Nerver i guess. 

Jag är en person som behöver förbereda mig mentalt på alla tänkbara scenarion. Inget hjärtslag. Ett hjärtslag. Två hjärtslag. Alla scenarion har min hjärna gått genom. Flera gånger om. 

Ha en fin fredag peeps, och håll tummarna för oss vid 14 ❤ 


#1 - Mirre - Sweetwords

Såklart att vi håller tummarna

#2 - Therese

Håller tummarna hårt för er idag :)
Ska själv på UL idag för att se hur långt gången jag är och har precis samma tankar i min skalle som du,,, Det går bra för båda oss idag ska du se! Kram

#3 - Kajsa

Håller allt jag har för er idag❤ Massa kärlek till er vad som än sker!!

#4 - M

Jag håller tummarna! 🍀

#5 - M

Jag håller tummarna! 🍀