Godmorgon lördag

Skriv inläggstext 

Har en krasslig man hemma denna helg, igen. Han är sjuk för tredje gången på lika många månader. Hopplöst. 

Det betyder att de planer vi hade i helgen har fått avbokas. Så surt. Men bättre att vara hemma och bli frisk. Kanske orka få upp lite tavlor och skåp på väggarna också. 

Nästa helg får vi gäster! Henkes föräldrar, lillebror och hans flickvän kommer upp. Ska bli mysigt. 
Planen var att idag åka och köpa en dagbädd/gästsäng från en säljare på blocket som jag paxat tidigare i veckan. Men då möttes jag av ett mail igår att den redan var borta.. Extremt surt men vad ska man göra? 
Så det är bara fortsätta leta och hoppas vi hittar en passande säng till gästrummet :) 

Idag ska jag försöka ta mig ut på en långpromenad. Måste börja våga röra mig mer och mer nu. Kanske gör det mig både piggare och starkare. Men oron. Att ngt ska hända. Även om jag VET att jag egentligen inte kan påverka någonting. Usch. Ångest :) 

Mötte två barndomskompisar på aw igår efter jobbet. Man är inte som piggast då men det var väldigt mysigt och jag kände mig pigg efteråt. 


Svårt för blotta ögat att se vilket glas som är utan alkohol..