Söndagslunk.

Godkväll! 


Hoppas ni haft en fin helg, det har vi trots förkylning.. igår var vi bara hemma och plockade, hängde upp skåp och tavlor (som ramlade ner inatt. Läskigt värre när det smäller mitt i natten) 

Idag var jag tvungen att dra med Henke till farmor eftersom jag råkat lova det i veckan.. Så det blev en kaffe i solen innan vi åkte hem och fortsatte plocka. Det tar verkligen aldrig slut? 
Men det kommer bli så fint här hemma! Målet är att ha det mesta klart till nästa helg då vi som sagt får gäster. 


Att ha balkong i söderläge såhär års. Kan vänja mig med det.
Klassisk påtvingad morgonkram
Fått upp spegel i matsalen. I övrigt är rummet ett totalt kaos 🙈
Min bästa runda spegel är äntligen uppe i hallen! Den är lite mörkare grå än en "vanlig" spegel och jag älskar det!
Vi gillar det här med sol och vår.
Lilla farmor ❤

Nu måste jag gå och sova så jag orkar upp och sjunga för världens bäste imorgon! Tänk att han blir 32. Min lille man! ✨❤

#1 - Anonym

Tips mottages!!
https://majda.vimedbarn.se/behover-tips/