Valborg 2017

Hej Maj! 

Kan man annat än älska maj? ☀️

Firade in våren med mina svägerskor, mamma och Lotta + alla barnen ❤️ 


Började dagen med att plantera om alla våra växter. Många behövde större krukor och ny jord.. väldigt nödvändigt! 🌱
Sen tog vi en paus i solen, Kongo och jag..
Och Pigge såklart. Med en tidning ☀️

Var chaufför på kvällen åt mamma och Lotta. Att ha körkort hörni. Varför väntade jag så länge med det? Friheten ❤️



Lina var grill-champion!
Vilma ville också mäta mage.. 🙈
Hej vecka 17 ❤️
Maja hade på sig en body jag köpt till mitt framtida barn för länge sen 😍
Svägerskor vid brasan, har en känsla av att vi kommer ses endel till hösten då hon och brorsan är planerade en dryg vecka före oss ❤️ tvilling-kusiner!
Liten brasa i år 🔥
Varje år har villaföreningen fyrverkeri vid Valborg. Dom lägger rätt bra krut på det. Extremt maxat och kul att se!
NU är det vår! ❤️
#1 - Malin

Härlig Valborg!:)
Kom ihåg att du gick på akupunktur förut, vart gick du då och rekommenderar du det?:) Kram

Svar: Gick hit; http://www.akupunktur.se
Det blir lite kostsamt eftersom man måste gå ett par gånger.. men det blev ju värt det eftersom det faktiskt funkade :) tror inte du behöver gå just dit, sök runt lite på akupunktur + ivf och ring och hör.. oftast väldigt trevliga personer som vill hjälpa!
Christina H Lindström

#2 - Malin

Tack, det är dem jag tittat på. Svårt att ta första steget o boka bara 🙈😅