Är tydligen GRAVID nu.

Godmorgon! 


Sovit som en kratta inatt igen, denna gång kan jag inte skylla på min man tyvärr då han inte ens var hemma.. 
Klockan 2-2.30 är tydligen då min kropp tycker bag ska vakna för att gå på toa. Sen är jag vaken till 5ish. Tur ändå att jag lägger mig tidigt och kan somna ganska omgående då. Men det är rätt slitsamt att inte få sova. Men snart är det helg! Sen är det endast 6veckor tills jag kan sova dygnet runt innan han kommer om jag skulle vilja. 

Gick upp extra tidigt idag eftersom jag skulle åka kommunalt, det gick rätt bra. Tog lång tid på mig, men lyckades ändå bomma att pendeltågen bytt perrong. Halvvägs mot gamla stationen såg jag en skylt och fick vända. Haha men det var gott om tid så det gick bra :) 
Väl på pendeln var det proppat med folk, alla ska till Solna station nu när SEB öppnat upp.. Så mycket folk som jobbar i anslutning till mall of scandinavia att det är larvigt :) 
Men till rubriken. Jag är tydligen very much pregnant nu då en yngre tjej frågade om jag ville sitta och erbjöd mig sin plats. Blev lite förvånad då de flesta tittar ner i sina telefoner och låssas som att de inte ser. Tog tacksamt emot platsen iaf. 


Kulan igårkväll.

Ikväll efter jobbet ska jag in till stan och möta upp mamma & Lotta, vi ska äta middag och fira min födelsedag i efterskott. Det ser jag fram emot! 


Ha en fin torsdag, imorgon är det (äntligen) fredag! Och inte vilken fredag som helst. (Haha varning för nörderi) PREMIER LEAGUE startar! Som jag längtat! ❤️