Magisk eftermiddag och presenttips.
Säger det igen, solen idag! 
Efter att Theo ätit vid 13 och han ville sova la jag honom i vagnen och passade själv på att slå mig ner på balkongen med en kopp kaffe och en bok. 4 grader men ingen vind och strålande sol. Det var helt underbart! Theo sover väldigt gott ute (och i sin vagn) 
När solen sakta (okej fort) började röra sig neråt gick vi in, Theo sov fortfarande gott så jag passade på att duscha. Den duschen satt där den skulle! Så skönt! Hann lägga mask och smörja in lilla fejset också.. Tack för det Theodor! 💋 Det behövde din mamma.. senaste duschen jag hann ta var en treminuters dusch innan Henke skulle till jobbet.. 

(null)

(null)

(null)

När Henke kom från jobbet fick han present (igen!) 
Jag kommer låta sponsrad nu men det är jag inte (tyvärr för det är en väldigt fin produkt) 

(null)

(null)

En alldeles egen bok med bilder och små hälsningar från Theo efter deras första månad tillsammans. 
Nu vet ju jag att det inte är en revolutionerande produkt, det finns massa fotoböcker att göra på nätet. Men den här gör du direkt i mobilen (genom en app) och det blir väldigt fint resultat. Den lägger in bilderna efter datumen du fotat dom och väljer du att skriva text så hamnar den alltid på vänster sida och håller samma stil/plats på alla sidor. 
Det är det jag tyckt varit svårt med andra sidor. Att få boken att hålla samma stil hela vägen ut. 
Den här blev fantastiskt fin. Kanske för att jag har använt mig utav de finaste personerna jag vet i den. Men jag rekommenderar den verkligen! Kolla in onceupon.se 

(null)

(null)

(null)

(null)


Imorgon är det fredag och solen ska skina! Lutar åt en långpromenad för mig och Theo imorgon igen ☀️✌🏼