Ingen bebis men en infektion.

Hej tisdag, 

Imorse var jag ju tillbaka till bb för kontroll av blodtrycket. Mina levervärden hade varit höga igår så jag fick lämna blod idag också. Ingen förändring så levervärdena är förhöjda just nu. 
Blodtrycket var dock nere på det normala igen, skönt! 

Fick prata med en läkare som tror att jag har en infektion i mina tarmar som gör att det gör ont. Så smärtan jag känt är alltså inga sammandragningar utan det är tarmarna som inte mår bra, det kan mycket väl bli värre av att jag gjort en gastric bypass operation då tarmarna får väldigt lite plats just nu. 

Rådet jag fick var att åka hem och vila, ingen smärtlindring eller så utan försöka sova. Det tuffa är att tarmarna känns okej när jag är uppe och står/går men när jag lägger mig ner värker dom. Svårt att vila då. 

Blir det inte bättre framåt kvällen/natten/morgondagen ville läkaren att jag ringer tillbaka. De vill (såklart) inte att jag ska ha ont och hon pratade om att man kan sätta igång mig om jag inte blir bättre. 

Har lyckats sova lite sedan jag kom hem, känner mig långt från stark men jag kämpar på. 
Det var inte riktigt såhär jag tänkte mig mina lediga dagar innan bebis kommer.. 

Nåväl, vi får se vad som händer här näst helt enkelt. Men nu har ni en liten statusuppdatering vad som händer här borta :)