Pigge pigge liten.

Idag har pigge haft stora behov att sträcka ut. Mina revben är måttligt imponerade. 

Ja ont gör det men tacksamt med rörelser, det tar bort oro :) 


Home of a crazy child

37+4 imorgon. Och jag säger det typ varje gång nu. Tiden går fort. 


Nyfiken på vilken vecka och vilken dag han tittar ut. Har ni några gissningar? 

Beräknat datum är 14 oktober. 

En kollega gissade på 26 oktober. Jag bad honom dra dit pepparn växer 🙈😂 

Skulle vara kul att höra vad ni tror. Ni får tro långt efter bf, jag kommer inte gilla det dock 🙈😆 

Puss och godnatt! 


#1 - Kajsa

Jag gissar att han gör som Rut och stannar fyra dagar över så 18/10 😃 Puss fiiiina du❤️

#2 - Kajsa

Jag gissar att han gör som Rut och stannar fyra dagar över så 18/10 😃 Puss fiiiina du❤️

#3 - Ida

Gissar Måndag 16, en bra start på veckan ;)