Hockey-lördag
God morgon söndag, Theo vaknade vid 07 och somnade precis om efter mat och prat. Jag känner mig inte riktigt klar med sömn men det är inte så lätt för mig att somna om så jag gissar att kaffe får bli min räddning idag. 

Igår var vi på hockey tillsammans med min gudmor och hennes man, det råkar ju vara så att de håller på samma lag som Henke gör och missar väldigt sällan en match. Dom hade med sig en present till Theo och jag måste erkänna att det mesta (inte allt) är väldigt gulligt i miniatyr.. En matchtröja i miniformat med all reklam på var en sån sak. Bortsett från att det var helt fel lag såklart.. 

Han blir så glad när han ser sin mamma, inte för att han är klädd i HV-tröja..

Lilla huliganen.

Älskling, du får välja själv vilka du vill heja på (så länge det inte är gnaget..) 😬🤓
Det var bara jag som lämnade arenan glad dock eftersom Djurgår’n vann! Ha! 😁 


Jag fick önska middag igår och kände för poke bowl och det löste min man så bra! Supergott! 

Idag är det söndag och vi har inga planer. Får se vad vi hittar på när herrarna i familjen behagar vakna.. 😀

Puss på er!