Mors dag.
Idag vill jag hylla några mammor.
 
Min egna vackra, kloka, fantastiska mor.  Hon som alltid funnits för mig. Hon som alltid hjälpt mig våga ta mig framåt. Min bästa mamma Ulla.
 

 
Min älskade Mormor, fina fina ängel. Hon som alltid lät mig vinna "finns i sjön",även om hon visste att jag fuskade. Hon som alltid hade en trygg famn att erbjuda.


Min fina farmor, hon som fortfarande är så extremt mån om att jag ska ha det bra. Hon som alltid funnits nära och som gör de godaste pannkakorna!
 
Min Lotta. Bonusmamman som aldrig säger nej när man ber om hjälp. Som kommer med små lösningar och som alltid gör det lilla extra för att allt ska bli så bra som möjligt, oavsett vad det gäller!
 
 
 
 
Min Svärmor. Hon som är mamma till 5 grabbar. världens snällaste med det största hjärtat. Inte alla som har tur med sin svärmor, men det har jag haft! 


Mina bästa svägerskor, dom som gift sig med mina älskade bröder. Dom som är mammor till mina brorsbarn. De barnen jag älskar så högt att det är svårt att förklara. Så tacksam att barnen jag håller så kära har så fina mammor.
 
 
Mina fina mammabästisar. Några av mina bästa vänner är mammor till så underbara ungar. Ni är makalöst bra! Att ni finns i mitt liv och att ni låter mig finnas i ert och era barns liv är någonting jag värderar högt!

 
Jag själv har precis tagit dagens spruta. Allt för att få räknas till denna skara nästa år. Ni är mina förebilder. Allihop! 
 
PUSS <3
#1 - ebba

fantastiska du, tack för fina ord! nu håller vi alla tummar vi har för er skull <3

#2 - Lina

Åh va fint, tack för de orden. Massa kärlek till dig och nästa år får vi hylla dig också, det är jag säker på <3