Att känna världens vackraste brud.

Igår var det ju dags! Min Kajsa skulle stå brud till sin Gustav. Vi hade extremt tur med vädret, i fredags regnade det SÅ mycket och oron fanns där även fast prognoserna såg bra ut. Vigseln var utomhus på Oskarsterrassen på Skansen så vi var lite beroende av vädret.. Strålande sol hela dagen fick vi iallafall och det var bara att njuta! 


Vi tärnor och Kajsa startade dagen i hotellrummet de ska bo i ett par nätter nu efter bröllopet. 

Vigseln blev prefekt! (Förutom att jag fick kramp i foten direkt när vi ställde oss till rätta) 

Tror bilderna får berätta istället för att jag gör det.. 


Sen blev det en tur med Skansen-tåget innan festen drog igång! Tåget hade lite svårt att komma upp för den långa backen bara så hälften av gänget fick putta på 🙈 



Efter vigsel före tåg bild ❤️
Tre törstiga favoriter innan tåget gick 🍾
En gravid och en förkyld. Vi puttade inte upp tåget för backen 😂
Inte han heller... 🙄
Obeskrivlig kärlek till honom.
Vi ❤️
Prosit?
"Om du inte håller handen under magen ser du bara stor ut" -min man 🙄❤️
Inte alla som får kyssa bruden ❤️
Världens vackraste Kajsa. Så lycklig att du ville ha mig vid din sida på din stora dag. ❤️
Tårtdax!
Fina och goda tårtan! 👌🏼

Mycket bilder blir det, men det blir lätt så efter en sån här dag! 


Tusen tack alla inblandade! Magiskt är ordet ❤️

#1 - Anonym

Åh, va mycket fina bilder <3 Tack för att du ställde upp som tärna min älskade vän!! Puss<3 /Kajsa