Bortskämd

Hej fredag! 

Tänk, vecka 31 är snart över. Tjatmoster som jag är kommer jag fortsätta berätta hur fort det går och hur sjukt det är att vi snart har Pigge hos oss. 

Drömmer så mycket konstigt nu, inatt döpte vi Pigge till samma namn som min kusins son. Hade dåligt samvete hela drömmen genom men bytte ändå inte namn. Alltså det är så konstigt så det finns inte. 
Sover fortfarande som en kratta om nätterna, men än så länge funkar det på jobbet om dagarna. Känner mig ganska stark även om jag är trött. Äter extra järn nu och det kanske hjälper till :) 

Igår blev jag bjuden på födelsedagsmiddag på Taverna Brillo, så gott med lyxpizza! Självklart åt fröken tryffel tryffelpizzan. Yum! 
Fick present också, en preggomassage! Lyx lyx lyx! Har redan bokat in den! Nästa gång vi har en ledig helg ska jag unna mig 50 minuter knådning. Ser SÅ mycket fram emot det. Är ett par veckor kvar tills dess dock. 
Vi har mycket kul planerat fram över. 
Nästa helg blir det roadtrip till Henkes föräldrar i Lidköping för att fira svärmor som fyller 60! 
Helgen efter det ska vi fira kärleken! Bröllop och jag är tärna ❤️❤️❤️ 
Därefter åker vi till Bollnäs över helgen för den årliga golftävlingen som min bror och fru håller i! Mysigt värre men hektiskt är det minst sagt framöver 😅 
Bara hoppas att sömnen kommer tillbaka på veckorna så jag inte behöver helgerna på mg att samla kraft, för det lär jag inte hinna med :) 

Nu tar jag snart helg, hoppas min man har mottagning så han kan ringa idag.. Saknar den människan :) 


Ha en fin helg!