En födelsedagspresent.

God fredag på er! 

Den här veckan har verkligen rusat fram. Jobbet är fortfarande ganska lugnt, då många fortfarande har semester. Rätt skönt att mjukstarta. Hoppas nästa vecka är lika lugn, även om många säkert börjar komma tillbaka då.. 
Ska veckorna gå såhär fort kommer jag inte hänga med i svängarna. 
 
Magen börjar bli tung nu, även om jag får höra att jag inte "får gnälla" eftersom jag inte är så stor än, tycker vissa. 
Märkligt vad en gravid kvinnas kropp får stå ut med att höra. Går man upp för mycket är det inte bra. Går man upp för lite får man pekpinnar för det också. Inte lätt att vara rätt som gravid hörni (inte som icke gravid heller förstås men ni förstår min poäng) 
 
 
I onsdags åkte vi på middag till min bror och svägerska, vi firade min födelsedag i efterskott och åkte till en park i Viksjö för att fota gravidbilder (min födelsedagspresent!). Min storebror är ju fotograf så att få en sån present är väldigt uppskattat. 
Har lagt beställning på fotokopior att rama in hemma redan, så fint blev det. Mysigt att ha minnen med magen och Henke att titta tillbaka på när Pigge väl är här. 
 
Har jag tur blir det en fotografering till innan han kommer men då utan Henke (han är inte helt bekväm att ta bilder) då jag har en gammal kompis som också är fotograf och fotar mycket gravida.. 
 
 
 
 

kika gärna in till min bror @calleartmark på instagram och hans hemsida