Gotlandsbilder

Drar av lite favoritbilder från vår vecka på Gotland. Tror ni förstår varför jag är nöjd med semestern. Älskar ön, huset och människorna vi umgicks med. Den här veckan är en jag tar med mig i asken och öppnar när det är grått och kallt i vinter. ❤️

Sten, lavendel och birkenstock. Semester!
Att äta frukost här varje morgon..
🌹
Älskar allt med detta hus.
Kvällsdrinken på solsidan.
🐚
Ganska nöjd
Henkehunk
Vi fick plats hela familjen
På utflykt till gårdsbutik
Solnedgång från vägen
Från tomten 🙌🏼
Min badpojke
Tränade i poolen varje dag. Fram och tillbaka
På måndagen var det Christina-dagen. Klart man bjuder på marängtårta då!
Kvällsaktiviteter ❤️
Obligatoriska efter träningen ölen i poolen.
Världens bästa Marcus
Dom här två ❤️
Min bästa vän och klippa!
Kvällsljuset var helt magiskt..
Blått blått blått och en brun Henke
Magi
Bra utsikt från solstolen
Tog en promenad till solnedgången en kväll. Ingenting jag ångrar 😍
Som sagt..
Vi åkte på en kort utflykt en dag. Till högklint!
Väldigt blåsigt. Men fint :)
Henrik rekar innan jag får gå fram.. lite hönspappa över honom uppe på berget :D
Gotland hörni!
Efter utflykten blev det poolen som vanligt..
Bra dyk ändå.
Sommarkvällar!!
Han ❤️
Magen är inte så liten längre 🙈
Han får nya beundrare varje dag.. De skriver även kärleksbrev till honom..
Klassisk bomb under bastutimmen