Lady in red

Hej! 

Så glad att denna jobbveckan är slut! För jag är helt slut! 
Nu jobbar jag endast 4veckor till innan jg ska vara hemma ett år. Hur konstig känsla som helst. 
Kroppen längtar efter att slippa ha en tid att passa om morgonen, brukar inte ha problem att kliva upp ur sängen men under graviditeten. Jisses! Jag har blivit min man.... 


I veckan har jag fotograferats lite, vi missade solen på platsen vi skulle fota på så vi ska göra om det nästa vecka. Men fick med mig lite bilder ändå! 


På söndag är det visning av farmors hus och vi har varit där och ställt ordning en massa.. Ska bli väldigt spännande att se hur många som dyker upp 🙈✌🏼 

Dessa fönster! 👌🏼
Farmors fina hus ❤️

Imorgon är det en stor dag! Min Kajsa ska bli fru! 

Vi verkar få supertur med vädret! Ska bli så mysigt! Bara hoppas jag orkar hålla ut hela kvällen.. Skolkar från morgonaktiviteterna och möter upp vid lunch så kan jag vila hela förmiddagen innan dagen tar fart! Ska försöka ta många kort under dagen/kvällen. Platsen är Skansen och det kommer bli magiskt! 

kulan är en jävl kula nu 🙈 6v kvar! 😍