Möhippa!

Igår var en speciell dag! 

En av mina bästa gifter sig ju om 2 veckor, sedan typ mars har vi planerat gårdagen. Jag och mina två tärnkompisar. Igår var det äntligen dags! Det blev så lyckat! 

Vi kidnappade henne hemma på morgonen i lite lugn takt för att inte skrämma lilla Rut, hela familjen låg och sov.. Inget dumt uppvaknande. 
Sen blev det frukost med mimosa samtidigt som Kajsa fick göra sig i ordning.. 


Finaste bruden to be!
Rutan tutan och tant Ina ⭐️
Någon som älskar Batman måste ju bli batgirl på sin möhippa..
Rut var lite skeptisk över masken..

Kajsa älskar tv-programmet Wild Kids så vi hade bestämt oss för att dela upp gruppen i två lag, lejonen & björnarna, som självklart fick varsin T-shirt på väg mot nästa destination! 

Kajsa gifter sig med Gustav som hon träffade för 5 år sedan, när de båda jobbade på Gröna Lund. 
Så om man har två lag som ska tävla mot varandra. Då åker man till grönan och har femkamp! 💥 


Hela ligan!
Björnarna!
Björnarna och en lejon-brud
Så icke alls stagead bild! 🙈
Woody är en självklarhet!
Den gravida passade väskor när de andra åkte karusell!
Skål för Kajsa!
Min batgirl 🦇❤️

Efter Gröna Lund åkte resten av ligan för nästa aktivitet, bastuflotte! 

Jag åkte hem för att vila och göra klart för middag hemma.. Vilan uteblev, det var en del att rådda med 😅 
Måste ta det lite lugnare framöver, lyfta och flytta bord ensam i vecka 31+6 var ingen höjdare.. Men det gick! Och fint blev det! 


Kajsa och ett gäng brudar!
"Team Bride"
I Love Love Love Love you!

Vi caterade grekiskt och det var så gott! Efter middagen hade vi lite frågesport och annat innan brudarna började göra sig i ordning för en kväll på stan.. 

Jag tror och hoppas att dagen var allt Kajsa önskat sig, det kändes som att hon var mer än nöjd och det värmer! 

Detta var det sista "stora" jag har innan Pigge kommer, på ett sätt känns det skönt att det lugnar ner sig framöver även om det varit sjukt kul att planera och fixa! 
Men nu blir det mer ego-preggo och lugnare dagar framöver! Känns som jag och Pigge förtjänar det! 😅 


Ikväll kommer Henke hem också! Äntligen! Tänk att han varit borta sedan i onsdags, tiden går fort! 

Ha en fin söndag! 

#1 - Anonym

Åh, denna dag va bäst! Tack min älskade tärna❤️