Veckouppdatering.

Lämnade vecka 33 bakom mig igår, kändes väldigt skönt måste jag säga. Åtta veckor kvar kändes nära. Sex veckor kvar känns nära. Men sju veckor kändes av någon märklig anledning som att det var oceaner av tid kvar.. Pratade med en kollega om det som konstaterade att det är någonting med siffran 7. Jag vet inte om det är så men förra veckan kändes lång och tung. Även fast den gick fort. Ni hör ju! Man blir schizofren av detta med graviditet. 


Nu har jag iallafall gått in i vecka 34, sover fortfarande rätt dåligt om nätterna. Speciellt inför jobbdagar. När jag vet att jag måste gå upp en viss tid. 
Apropå jobb har jag lyckats finta mig själv och trott att jag bara jobbar 4 veckor till. Men det är 5 veckor. Fick räkna ett par gånger. Ganska deppigt att "förlora" en vecka när man redan känner sig trött. Men det går säkert fort! 

Han bökar som sjutton fortfarande. Verkar längta efter att få sträcka ut ordentligt. Just nu tar mina revben emot.. (aj) 
Gissar att han ligger kvar med huvudet neråt för titt som tätt när han bökar svider det mycket mot mitt bäcken. 
Får se vad barnmorskan säger imorgon när det är dags för nästa besök. De kommer tätt nu, varannan vecka har jag mina personliga möten med S och fr.om. Nästa vecka ska vi gå utbildning.. 3x2h har vi framför oss med gruppträffar på mvc, spännande! 
Vi ska också på utbildning på BB-Stockholm nästa onsdag, som förberedande inför förlossningen.. Det ska bli kul! 

Sedan i somras har våra helger varit uppbokade, nu börjar jag se ljuset! (Även om det bara varit roliga saker) Nu till helgen åker vi till Bollnäs för den årliga golftävlingen med familjen! Efter det ska vi vara hemma fram till att Pigge kommer! Bortsett från om vi kanske åker till landet eller så. Men det känns inte jobbigt utan mest avkopplande. 

Ikväll ska jag försöka fånga solen med Anna och ta fler preggobilder, håll tummarna för oss! 
På onsdag ska vi till goda vänner på middag. Längtar ❤️ 



Magen igår. Undrar hur mycket större den blir? Känns som att den inte växer enormt längre..