En dag & kväll på stan
Henrik har haft dagar kvar från de första pappadagarna och de brinner inne om man inte använder dessa inom barnets första två månader. Vilket är nästa vecka så igår, idag och på tisdag leker pappan i familjen med oss på dagarna! 
(Även om han var tvungen att åka till jobbet för ett möte mitt på dagen idag.. 🙄) 

Så när han kom från jobbet vid 12.30 tog vi oss in till stan, go-lunch och stros i butiker stod på schemat. 
Det blev en långlunch på Brillo (tryffelpizza till mamman!)  Theo sov i vagnen hela tiden bortsett från en liten matpaus. 

(null)

Pizza, cola och ersättning!

Trött-Theo
Att gå på stan en torsdag, tidig eftermiddag är inte dumt alls. Såklart att det är folk på stan men det är ändå otroligt lugnt. Att få strosa runt utan stress är fullkomligt ljuvligt! 

Henrik var inne i stan med jobbet för någon vecka sedan och åt lunch på Urban Deli. Då såg han att de hade ostron för 10kr/st på vardagar mellan 15-17. Så vi (som gillar ostron) gick dit och åt "mellanmål" 😬😅 
Mina.

Att få gå på dejt efter dejt med sin man på en och samma dag. = nöjd.

👌🏼

En hungrig pojk. Ersättningen står redo ✌🏼

Vi hade bokat restaurang på kvällen också (ja vi maxade gårdagen..) men kände inte för att åka hem, hade vi gjort det hade jag fastnat i soffan.. Så vi bjöd in oss själva till mamma och Lotta för lite häng. Jag snodde en kopp kaffe för att vakna lite till liv 🙃 
Theo ❤️ mormor
Restaurangen på kvällen var en relativt nyöppnad sådan. Tror den öppnade någon dag innan Theo föddes. Maten var okej, miljön var suverän men jag vet inte, känns som att det finns mer prisvärda och bättre restauranger i stan. Theo var vaken under middagen men sa inte ett ljud. Han är lite av en drömbebis. 

(null)

(null)

Idag ska vi på bio! Alla tre! 
Barnvagnsbio i mall of scandinavia mitt på dagen! Premiären av Solsidan! Ska bli himla festligt! Hoppas filmen är lika bra som de säger! 
Ska festa till med biopopcorn! 👌🏼✨ 

Sen har Henrik tjatat till sig att vi ska köpa gran idag. Så det ska hinnas med också. En julakinka att griljera lär införskaffas också. Det kan vara det bästa jag vet att äta. Falurågrut, julskinka och senap. Kommer leva på det hela december! Nom nom nom! 

Får se om vi får granen pyntad ikväll eller om det blir imorgon, bilder utlovas iaf! ✨💋