Granen kom tidigt i år.


Jag tror Henke tjatat om gran i över två veckor. Igår orkade jag inte höra mer så jag skickade iväg honom att välja ut en gran. "Först tittade jag på en som var typ 3 meter hög, då frågade han om jag bodde i hus.." 
så den blev det inte (tack och lov). 

Den är sjukt stor..
Det är den största granen vi haft sedan vi träffades för fem år sedan, men samtidigt bor vi större nu och har plats för den. 
Får se hur det blir med gran nästa år. Då har vi en som förmodligen lärt sig älska saker som glittrar och att gå.. 🙄🙈 

(null)


Vi var ju på bio igår också, solsidan! 
Filmen var inte super wow. Den var definitivt värd att se men det var ett längre avsnitt av solsidan lixom. Men att gå på bio mitt på dagen med Theo var ju ljuvligt! Tror vi var 10st i salongen. Theo sov första halvtimmen, sen fick han mat och somnade om. 
Ska definitivt gå på bio med honom igen! (Innan han blir för stor och inte vill sova..) 

(null)

(null)



Passade på att inhandla en liten tomtedräkt inför jul till Theo när vi ändå var i mos. Har endast testat mössan hittills men han kommer bli så fin! 
Gladfis!

Granen var väldigt fascinerande 🎅🏼