Turist-tisdag
I tisdags var Henke hemma, sista pappadagen (av de tio första han fick när Theo föddes)
Vi fick ett ryck och tog tåget till stan för att gå på museum! Henrik har aldrig varit på Vasamuseet och jg var väl där senast på lågstadiet så vi tog oss dit. Inte en dum ide att vara där runt lunch en tisdag. I kassan  sa hon att det var runt 200 besökare inne när vi kom dit. Vasamuseet är stort så dessa människor märktes inte av alls. 

Stockholm ändå. 🖤

Efter maten var jag pigg! Och glad! (Som vanligt)

Vi fick väcka Theo för att han skulle äta.. Senaste dagarna har vi ökat mängden mat för att få ner antalet matningar på en dag.. Det går förvånansvärt bra! Från var tredje timme till ca var femte timme.

Henrik och två skepp.

Vagnen fick följa med.

Skridskobanan i Kungsträdgården

Idag ska jag köra Henke till jobbet då han ska på julfest ikväll, hans larm ringde vid 07 men han snoozar fortfarande (08:35) så jag vet inte riktigt. Har försökt väcka honom men han säger ja och somnar om.. Tror han skulle vara på jobbet vid 09...... Jaja, han är vuxen och får ta eget ansvar! 

Theo och jag ska åka och fixa lite julklappar i eftermiddag och sen bara mysa hemma. Kika på hockey och äta ngt gott tänker jag. 

Ha en fin torsdag!