Två månader!
8 december redan! 
Snart är julafton här, det går otroligt fort (skriver jag det i varje inlägg?) 

Idag är det 2 månader sedan han kom till oss, vår lille prins. Han är fortfarande otroligt snäll och glad. "Pratar" gärna med oss, sover och äter duktigt. (Inatt ville han ha mat 04:30, måltiden innan fick han vid 20:00..) Det gör en del att ge mer mat. Nätterna kanske kan bli längre för oss alla! 

(null)

(null)

(null)

Han är lite orolig när han vaknar till och undrar om vi flytt från honom, men han lugnar ner sig direkt när man visar sig och klappar på honom. 

Han växer stadigt och blir mer och mer stabil i nacke och kropp. Han är ingen liten spädis längre, skruttisen. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Vi är så glada och stolta över honom att vi spricker. 
Henke var ju på julfest igår och jag vet att han tycker det är jobbigt att vara borta länge. 
Jag var till tandläkaren i 2h i onsdags och Theo var kvar hemma med Henke. Kände mig halv hela tiden. 
Imorgon ska jag till frisören (äntligen!!!) och även då får han stanna hemma med Henrik, men jag vet att min kära frisör längtar efter att träffa Theo så dom får komma och hämta mig.. Har beställt namnsdagsfika på stan efter jag klippt mig också! Kanske läge för en tur till Mr. Cake imorgon! 😍 

Det var ett litet sidospår men efter två månader som mamma till Theodor kan jag bara konstatera att livet är allt sedan han kom till oss. Vi har haft tur med en otroligt snäll bebis och det underlättar såklart. 


Ser ni att det står BUS i pannan på honom?

Hahahah. 😍😍😍

Man blir glad av nya jeans! (Som är för stora än)

Skrutt

Mini!

Blåaste ögonen 😍

Mammas älskling.