Dejtsöndag

Hej på er! 

Haft en skön söndag? 

Det har jag, var iväg en sväng till Nordby för lite snabba ärenden, Norges mest populära köpcentrum. Som ligger i Sverige. Alltså Strömstad överlag kryllar verkligen av norrmän, ibland undrar man om vi passerat gränsen.. 

Dagens preggo-outfit
Lilla Pigge ❤️
På eftermiddagen åkte resten av gänget och fiskade, jag kände mig inte helt hundra så jag stannade hemma i solstolen..
Tillsammans med poddar.. Rekomenderar denna! 👌🏼 en klar favorit :)

Ikväll åkte Henkes föräldrar och lillebror med flickvän hem, samtidigt som vi gjorde oss redo för en dejtkväll på hotellet nere vid marinan. 

Maten och servicen håller inte riktigt måttet i år heller. Tyvärr. Men sällskapet väger upp allt. En kväll med sin bästa är få förunnat. Vi planerade resten av veckan och pratade barnvagn.. Börjar bli dags att beställa en snart.. 👌🏼 


Moules! 🥂
Min man. Hur vacker är han inte? 😍
Sommarkvällar med Henke ❤️
Magen tar täten! 🤰🏼
Harmoni och lycka. Livet just nu ❤️

Just nu ligger vi i soffan och ser upplösningen på US Open i golf. Känner mig rätt slut men snart kanske jag förflyttar mig till sängen och kikar i mobilen istället 😁 


Godnatt!