Status vecka 20

Hej på er! 

Tänk vad lite tid jag har till bloggen nu, ganska tråkigt. 
Samtidigt händer inte jättemycket om dagarna nu så jag har inte så mycket kul att skriva om.. 

Men, idag är det måndag.. Vi har gått in i ny vecka och om 5 små dagar är vi halvvägs! 
Det närmar sig även ett ultraljud i veckan.. ska bli så mysigt att se vår lilla akrobat där inne. 
För det bökas endel i magen nu.. Bebisen sparkar redan på pappa.. Inte så starka sparkar, mer små buffar men Henke känner att det är någon där inne nu, vilket är så mysigt! 


Vi kan konstatera att det händer en del nu.. Bebisen växer och jag med den. Men vet ni? Jag älskar min mage nu. Tycker den är så fin! 

Kan inte sluta klappa och hålla handen på den. 
Även om jag har haft lite ont de senaste dagarna. Känns som att det är mina ligament som mjukas upp och värker lite. (Har läst på..) 
Det är inte en supersmärta som är olidlig men det är obehagligt när jag går lite för fort.. Så just nu tar jag det väldigt långsamt när jag ska någonstans.. Henke är inte van :D 


Lilla maggen ❤️
Älskar att bära bebis ❤️

Hoppas få fortsätta vara så här bekväm i min kropp.. Det är underbart! 😍 


Hoppas ni mår bra! ❤️