Teamwork-fredag!

Godmorgon! 

Idag är jag lite trött under ögonen. Vaknade med huvudvärk, kändes nästan som att jag var lite bakis efter kvällen igår. Vilket jag (såklart) inte är. 

Jag var på ett matlagningsevent med min grupp på jobbet under kvällen, vi blev uppdelade i grupper och lagade 4 rätter som sedan serverades och åts upp.. Fantastiskt roligt och härligt att göra tillsammans! 
Vi var 9 personer men efter några timmar var det fullt röj och vår kock sa att vi lät/festade mer än vissa bröllop han haft med över 70personer.. 
Min grupp vet hur man släpper loss helt enkelt.. 😬🙈 


Två tjockisar. Linn är ca 10v före mig.. mysigt att ha en kollega att dela vissa funderingar under graviditetens gång :)
Där bak har ni varmrättsteamet. Me and the boss
Vårkyckling!
Chefen vägrade ta i kycklingen så det blev mitt jobb..
Huvudrätten. Blev så gott men det var ett par steg att följa.. Som tur är hade vi proffshjälp under hela kvällen..
Ser nästan ut som att jag har koll på läget...
Förrätten! Den till vänster måste jag försöka göra hemma. SÅ GOD!
Mellanrätten. Ser lika gott ut som det var 👌🏼
Efterrätt!

Lyckades ta kort på alla rätter utom den jag själv gjorde.. haha typiskt mig! 


Nu funderar jag på att åka och köpa lite go-frukost för att ladda inför dagen, dop väntar och sen får vi se om jag orkar med ännu en tillställning framåt kvällen eller om Henrik får lämna sin gravida fru hemma och parta själv.. 😅