10 000 steg innan lunch.
Goddag! 

Vilken november vi har! Magiska dagar med sol och inte så himla kallt. Minns för ett par år sedan när
Stockhom hade en (1!) soltimme under hela november. Hur sjukt ändå? Den här hösten/början på vintern har verkligen levererat. Inte dumt alls att vara hemma just nu ska ni veta :) 

När Theo ätit runt 10 brukar jag klä på oss och gå en runda. Idag hade jag inget mål utan gick bara. Theo sov i vagnen och jag lyssnade på två och en halv podd och njöt av solen. Insåg dock att jag faktiskt saknar en lattehållare på vagnen. Ville köpa en kaffe när jag passerade ett café men fick snällt gå vidare. 

Hämtade upp ett paket till Henke på tempo innan vi gick hem, en av hans farsdagspresenter tog lite längre tid att få hem än förväntat. Men nu ligger den här och väntar på honom! 
Ska visa imorgon för den är ljuvlig! Bra julklappstips! 

Haha enda bilden jag tog på min promenad.. 🙄
Apropå julklappar satt jag och diskuterade detta med min son igår, det hela slutade med att jag klippte och klistrade ihop årets önskelista ala Theodor! 
Så om någon i familjen har tänkt ge pojken en julklapp eller två kan ni säga till så får ni en väldigt detaljerad liten (ehrm) lista! 😬😆 

Nu ska jag äta lunch innan Theo vaknar och vill äta! 💋