Ändrade planer.
Ingenting blev som jag planerat idag. 
Ringde farmor och bestämde att hon skulle följa med oss till Täby c och fika. Hon skulle få äta lunch och vila lite så skulle vi plocka upp henne vid 13.30. 
Det går någon timme så ringer hon och säger att en blåsorkester (!) ska spela i matsalen klockan 14 och det vill hon inte missa.. Så det blev inget med det idag. Nytt försök imorgon! Men då ska jag ta med henne till kyrkogården istället. 

Vi plockade upp julen från källaren (allt är ett enda kaos här just nu) 
Sen tog vi en långpromenad, handlade lite på systemet och smått och gott på Coop för att jag skulle kunna baka. 
Det blev ett lass med lussekatter! Det är nog det bästa jag kan baka. De blir alltid svinbra! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Julen hemma hos oss är här med officiellt inledd. 
Det är någonting väldigt speciellt i år med tanke på Theodor. Första julen. Det vi gör här hemma nu blir en del av de traditioner han kommer minnas (han kommer inte komma ihåg de första åren såklart men vi börjar nu..) 
Henrik vill ta in granen redan nu. Jag försöker bromsa honom lite.. 😬🙈

Tog en bild på Theo när han sov hos Henke imorse. Så jämförde jag den med en liknande bild från exakt en månad sedan. Man ser att det händer saker måste jag säga.. Ska fortsätta ta en sån här bild varje månad nu. Se hur länge han får plats utan problem... 
(null)

Han är ju ingen jätte direkt, men det händer saker! ❤️ 

(null)

(null)

Ä L S K L I N G!