Fyndat!
Jag älskar dessa köp och sälj-grupper på Facebook som finns! 
Igår satt jag och skrollade och såg en tjej som lagt ut en hel hög med böcker för små barn. Bland annat en bok jag velat köpa till Theo (pekboken för lite sportigare barn). Hon sålde alla böcker för 5kr styck! Köpte fyra stycken! Fyra fina böcker för 20kr   
Bra deal! 

Tog en promenad på förmiddagen och hämtade dom. Så smidigt! 

(null)
Så himla bra! Theodors bibliotek ska växa sig stort!

När jag kom hem sov Theo så gott i vagnen så jag rullade ut den på balkongen och lät honom sova vidare, och som han sov! Hade vi stannat inne hade han vaknat på två röda, nu sov han en timme till! Sen vaknade han för att han var hungrig. Men att sova ute är en succe! Ser så gott ut att sova i vagnen under filtarna. 

Så nöjd

Lätt däckad bebis.

Efter maten sjöng vi lite sånger innan han somnade om, vilket liv man har som spädbarn ändå. Äta, mysa, sova, bajsa. And repeat.. 

👀

💋

Dessa ögon 👋🏼

Hejhej! Mamma säger jag är gulligast i världen.