Julkort
Lördag! 
Vi ligger kvar i sängen alla fyra (Kongo räknas också) 
Alla sover förutom jag, det är så mysigt att se Theo och Henke bredvid varandra när de sover för de ser likadana ut. Samma rörelsemönster. Fascinerande ändå. 

Vi har inga stora planer idag, ska försöka få med farmor från hemmet för en fika på annan plats.. (slippa pulver-kaffe) 
Annars funderar jag på om det inte är dags att plocka fram julen idag. Vi lär behöva komplettera i år eftersom vi har lite fler rum nu än förra julen.. Så mysigt ändå! 
Med lite tur kan jag lura med mig Henke till typ Ulriksdals imorgon och köpa blommor också. 

Beställde årets julkort igårkväll! Får visa hur det blev när de skickats iväg. Självklart är det vår lille tomtenisse som frontar årets kort! 

Klädde Theo i en tröja som min storebror fick när han var nyfödd (1977) och tog lite bilder, lite synd att tröjan satt så tajt som den gjorde nu för den hade varit fin till jul.. Men en viss liten herre växer fort nu! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det känns som att det har hänt en del den senaste veckan. Han känns inte lika "nyfödd" utan mer pigg i blicken. Mer vaken. Vilket är mysigt som sjutton. Han är fortfarande världens gladaste och vi njuter för fullt ❤️ 

Dessa bilder hade kunnat kvala in som julkort men vi tog ett par med min bror för ett par veckor sedan som är för gulliga för att inte använda ✨
#1 - K

Men jag tror jag dööörsööt döden..Så underbar bebebis
kille eran Theo

Svar: Åh tack! 👋🏼❤️
Christina H Lindström