När vi var på kyrkogården.
Hej på er mitt i höstlovet! 
Hoppas ni mår bra! Tänkte dela med mig av lite bilder från när vi var till kyrkogården för lite mer än en vecka sedan. 
Jag trodde innan vi åkte dit att det skulle vara som vanligt, jobbigt men hanterbart. Därför kom det som en rejäl chock för mig när tårarna började spruta. Det gjorde SÅ ont att parkera vagnen bredvid graven och "presentera Theo för morfar".. 
Allt var så fel. Det var ju inte såhär det skulle vara. 

Så mycket känslor och sorg som bubblade upp när vi stod där. Jag saknar honom varje dag men saknaden är ännu mer påtaglig nu. Jag ville så gärna att han skulle träffa vår Theo. Pappa hade älskat ihjäl honom. Och skämt bort honom. 

Men nu är det inte så. Får tänka på vad Henrik sa när vi stod där, "Jag tror Per har ett finger med i leken att Theo kom till oss.." 
Det är klart att han har. 

(null)

✨❤️

Graven behöver kärlek. Men den här bilden var så jobbig att ta. Usch! ❤️

Vackra vackra Haga Norra. ❤️

Hösten här är magisk. Tacksam att pappa är begravd just här. 💙