Theodor är redan en månad.
Hur galet? Jag syftar såklart på rubriken. 
Hur fort gick den här månaden lixom? Ska resten av hans liv gå lika fort? Ska dom där små små gulliga fötterna snart trampa runt som svettiga 46or? 🙄 

Vi njuter av varandra iaf. Just nu känns allt väldigt bra, vi har våran rytm och det funkar (jag vet att det kan bli någonting annat imorgon men vi känns rätt synkade, Theo och jag!) 

Vi var på läkarbesök förra veckan, han är ingen tungviktare direkt men han följer sin kurva. Som ligger under "normal-kurvan" men han är lite petite pojken min. 4kg vägde han förra veckan. 
3,5 vid födseln och tappade ner till 3kg innan det vände uppåt. 
Han får beröm på BVC för att han är så vaken och nyfiken. Läkaren frågade om vi låter honom träna nacken och innan jag hann svara såg han själv att det gör vi.. Efter undersökningen låg Theo kvar på mage en stund, innan han rullade över på rygg.. både barnmorskan och läkaren konstaterade att han inte behöver kunna det förens om 5 månader.. Haha inte för att jag tror han vet vad han gör. Men det har hänt både före och efter. 

Enligt min "wonder Weeks" app ska vi kliva in i utvecklingsfas nummer 1 imorgon. Spännande att se om någonting speciellt händer. Jag får fortfarande lägga ner honom och göra annat när han sover (lyx!) och det får gärna fortsätta vara så.. 

Min kärlek

(null)

Räck upp en hand!

Minspelet och handen mot hakan. Det är vår son det! 👶🏼🙈

Firade vår första fars dag igår. Världens finaste pappa dem där Henrik ❤️

Det känns verkligen som att han njuter om dagarna. Han verkar harmonisk. (Haha oj vad jag kan få äta upp det! Men men)