Att ha kusiner!
Tänk vilken tur Theo har som har så många kusiner som vill leka med honom! 
I lördags var vi hos morbror och moster och träffade Pelle och Ville för första gången, Maja hälsade ju på på BB men denna gång verkade hon lite gladare över en ny lekkompis! 

Pelle kunde inte riktigt förstå att Theo inte förstod det roliga med att bli kittlad. Han gav det ett ordentligt försök dock..

Jag är så otroligt glad över mina bröder, deras fruar och alla barnen. Min familj är allt för mig. Jag har alltid haft en oro för mina framtida barn att de ska växa upp med kusiner som är mycket äldre än dom, eftersom jag är 6 och 9 år yngre än mina bröder.. Men så blev det ju inte! Tre stycken bebisar födda 2017! Så härligt! Relationen mellan oss syskon kommer fördjupas ännu mer tror jag. Vilket såklart bara är fint! 

(null)
Maja tyckte Theo skulle dela med sig av sin napp.. (8 månader gör skillnad på bebis och bebis...) 😂❤️


(null)
Maja ville hålla handen, Theo var lite svårflörtad..


(null)
Tre älsklingar!


(null)
Bus-Pelle ville leeeeeka!


(null)
Ville! Nu är det bara Lukas av kusinerna som Theo inte gosat med än ❤️

Jag har påbörjat min förlossningsberättelse som jag tänkte få upp på bloggen i veckan.. Fick lite bilder från Henkes mobil i helgen som jag ska dela med mig av 😬👌🏼 (dom är snälla) 
Så. Nu har jag lovat. Då måste det bli av! 😂 

Ikväll är Henke på middag med jobbet, Theo och jag ska åka till Täby och köpa lite måste-ha-saker till vagnen, typ reflexer och lås.. Insåg hos BVC idag att man ställde vagnen i en korridor utanför och att inte kunna låsa kändes olustigt.. Men det ska vi ordna ikväll :) 

BVC-besöket får ett eget inlägg senare! 
Nu vill Theo äta! ❤️
#1 - Stina i Linköping

Hittade din blogg av en slump -har en dotter som är ungefär lika gammal, född 28/9 men tidig, borde varit född 4/11, så våra bebisar lär vara ungefär lika stora. Känner så igen mig i kusin-glädjen och den underbara känslan när kusinskaran tar emot nya bebisen!