En fredag i oktober.

Vilken dag jag & Theo haft idag! 

Inte konstigt att han ligger utslagen i soffan efter en fullspäckad dag, lillen 💙 

Vi tar det med bilder.. 


Jag tog mig friheten att äta frukost i sängen med en djupt sovande bebis som sällskap. Sovmorgon är hans grej! Att somna om efter nattmatandet är dock omöjligt 😅
”Jag vet inte om jag orkar vakna mamma..”
Efter lunch skulle vi få besök av ena kusin-familjen så vi tog en promenad till ”liten på ön” för att köpa present till kusinen som föddes två dagar före mig! Jag älskar vagnen (än så länge) till mammas stora lycka!
En trött mamma med storebror och bebisar! Måste få till en bild med äldsta brorsan och bebis född februari 17 också.. Tänk vad mamma är lyckligt lottad med tre nya barnbarn under samma år. 3 av 3 barn. Ändå imponerande 😆
Kusinen växer lite fortare än vad Theo gör.. 😍😅
När familjen åkte kom en av mina bästa vänner med familj för att fika och kika på Theo, full fart och så mysigt! Tack för att ni kom ❤️
Min antibiotika-kur är ÄNTLIGEN över! Halelujah! 10 dagar sedan vi kom hem från bb. Sjukt ändå. På söndag blir liten 2 veckor, hur är det ens möjligt?! Eftersom antibiotikan är över fick jag korka upp den lille prosecco-flaskan och fira med. Har i skrivande stund nästan hela glaset kvar.. Loka crush smakar godare.. 🙈😂
Serverade middagen, men möttes av...
Det här.. haha så jävla fina. Men inte så mycket till sällskap en fredagskväll.. Mina älsklingar ❤️