Första natten hemma

Godmorgon, 

Vi ligger kvar i sängen efter att bebis ätit långfrukost och bara myser. 

Vi kämpar med amningen, inte så lätt som man önskar. Igår ville han sova mer än äta. Då blir jag som hönsmamma nojig. Men innan vi somnade för natten fick han i sig ett skrovmål så han sov hela natten i sitt nest i spjälsängen! Jag och Henrik har alltså haft en natt utan gråt och tröst, heja bebis! 💙 

Mamma kom hit med Kongo igår.. Han var på helspänn direkt. Någonting var ”fel”. Han håller sig på avstånd och är inte speciellt imponerad eller nöjd med matte och husse.. 
Han ska vara glad att natten var tyst! 😀 

Det är otroligt skönt att vara hemma, få vara bara vi. 
Henrik och jag firade 2-årig bröllopsdag mitt i bubblan igår, vi firade med en pizza i soffan framför fotbollen. Bästa tänkbara dagar som dessa, är så kär i mina pojkar just nu! 
Så fint att vara 3 st såhär två år senare. Livet! 💙 


När man får present av morbror och moster måste man posera ✌🏼
I väntan på att bli utskrivna på sjukhuset
Stolt pappa ❤️
Frisk luft!!
Hemma på ön i soffan med elefanten. Lär bli en ny bästis i livet!
På mamma i soffan ❤️
Första mötet..
Mormor ❤️❤️
”Hej jag har sovit här hela natten!”
Vi stannar här tills vi orkar ge oss ut på den berömda första barnvagnspromenaden!
#1 - Malin

Åh grattis till er fina lilla pojk. Tänk att man fått följa med hela vägen från fryst embryo till bebis. Grattis ❣️Kram

Svar: Tack snälla! När man sitter här nu är det värt allt. Men mitt uppe i det känns det bara hemskt. Håller tummarna för er! ❤️
Christina H Lindström