Hej oktober!

Haha exakt sådär är det! Månaden vi längtat efter hela året är äntligen här! 

Jag tänker att även om han inte tittar ut runt utsatt datum lär han hinna komma innan november är här.. Annars bryter den här blivande mamman ihop 🙈 

Så, söndag och ny vecka. 38 hela veckor är avklarade och vi säger hej till vecka 39. 

Vi tog en längre promenad idag också, jag vill röra mig så länge jag orkar och det är ju ingenting negativt att röra på sig och hjälpa pigge lite på traven neråt.. 
Idag gick vi runt i mina gamla barndomskvarter, lämnade min mamma som var hit på fika hos min bror och passade på att gå där. 
Älskar att promenera i Ekeby, speciellt på hösten. Att komma ”hem” är väldigt mysigt. Bodde trotsallt där i 25 år av mitt liv.. Mycket minnen! 


Klassiskt fikabord hemma hos oss 😀
Ekebysjön! 💙
Den här vägen är så mycket kärlek på hösten för mig. 🍂
En kula och Christina är ute och går.

Som sig bör tog vi ny veckobild på magen idag, känner mig himla fin just nu. Börjar bli svullen om fingrarna så mina ringar är lite arbetsamma att ha på sig just nu. Men jag har ju kunnat ha de  länge ändå! 


Mamma tyckte jag såg ”less” ut på den här bilden.. stenhård säger jag.. 😂🙈
Glad Ina 💙