Söndag

Igår kom Henriks mamma och pappa hit för att träffa Theodor för första gången, med sig hade dom fina blommor och presenter. Theodor är en bortskämd liten bebis! 


Det var rätt rått ute igår så vi höll oss mest hemma och mös med bebis/fikade och hade det allmänt bra. 
Min bästa Marie kom förbi en stund och hälsade på Theo, även hon hade massa presenter med sig ❤️ 

Idag har vi varit väldigt trötta efter natten, Henrik hade nog helst sovit hela dagen om han fått.. Men jag ville ut i det fina vädret och njuta av att solen sken så vi tig oss ut till Djurgården för en promenad. 
Henrik och jag har promenerat en del i veckan som gått och idag var första dagen det inte gör ont down there efter. Även om jag känt mig öm efteråt har det varit värt det, jag hjälper kroppen på traven och det har känts bra att kunna gå längre sträckor igen! 


Innan filten och skyddet åkte på. Underbart med varmare dagar i oktober 😍
Älskade Djurgården
🙌🏼
Henrik + fina föräldrar ❤️
Min reaktion när jag såg denna bild? ”Woooh hot mama!” Haha 🙄😂
Min fina ❤️

Passade på att ta lite familjebilder när vi hade hjälp att fota, kan inte förstå att Theo funnits i vårt liv i en vecka redan. Han är så självklar och efterlängtad. Vårt älskade lilla embryo som klarat sig från fryst spermie - fryst embryo - insättning i livmoder och 9 månaders bakning. Älskade lilla unge!! ❤️❤️

#1 - Akira Öken

Fantastiskt! Och vad fina ni är.

Svar: Tack snälla! 😘
Christina H Lindström