Vi är igång!

Idag vid lunch satte dom igång mig! 

All min smärta har med största sannolikhet med att jag är gravid att göra, så för att få bort det behöver jag föda barn. 
Så där har ni planen. Det kan ta ett tag, upp till 3 dagar säger dom. Men hellre 3 dagar än att gå såhär i 3 veckor till! 

Vanligtvis sätts man igång med tabletter. Upp till 8st. En varannan timme. 
Dom lät mig slippa det med tanke på att jag får ont när jag dricker och behöver dricka för att svälja dom.. ✌🏼 

Så jag fick in någonting de kallade för tampong men som absolut inte såg ut som tampong och som ska sitta på plats i 24h, antingen går jag in i eget värkarbete under de timmarna eller så får man se hur man går vidare under morgondagen. 

Det enda jag med säkerhet vet nu, det är att Pigge är dagar/timmar ifrån oss och jag står inför mitt livs resa! Wow! 
Jag får inte lämna BB innan bebisen är född! 🙌🏼 

Snart kommer Henke från jobbet också, sa åt honom att jobba undan så han kan vara med mig och pigge nästa vecka! 

Haha hurra! Vi är på g! Och väldigt förväntansfulla 💙 

Embryot som kunde är snaaaaaart här.. 

#1 - Anna

Lycka till!!!

#2 - Anna

Lycka till! Hoppas du mår bättre snart och att Pigge kommer ut.